Rabu, 19 Jun 2019

Antara Bill Clinton dan Azmin Ali.


Monica Lewinsky berskandal dengan Bill Clinton, dan Clinton tidak nafikan. Rakyat Amerika agak pelik sedikit, Rakyatnya bebas melakukan seks bebas tetapi bukan Presidenya.
Tetapi di Malaysia Rakyatnya dilarang melakukan seks bebas termasuk luar tabi,i tetapi pemimpin politik boleh melakukan, barang siapa cuba mendedahkan akan dikira membuat fitnah dan mengaibkan. Dan berbuih orang parti politik yang terlibat menafikan.
Skandal seks Bill Clinton dengan Monica Lewinsky tersibar juga hasil daripada
pendedahan dan pengakuan perlakunya sendiri.

Pertanyaan Rakyat Amerika kepada Konggres bukan perbuatan seks itu tetapi ialah adakah MonicA Lewinsky mangsa salahguna kuasa Bil Clinton? sehingga berlaku skandal kebetulan Monica Lewinsky bertugas sebagai salah seorang Pembantu di White House.
Maka dalam isu video seks SusK seorang Tim Menteri dengan seorang Menteri ( berdasarkan kenyataan Haziq Aziz) Penyiasatan mesti juga tertumpu kepada ada atau tidak salah guna kuasa oleh Menteri.
Inilah mungkin yang dimaksudkan oleh Haziq Aziz, supaya SPRM menyiasatnya. Menyalah gunakan kuasa antara tertulis dalam satu kesalahan Akta SPRM.
Bill Clinton meneruskan tugas Presiden, bila Konggres mengambil keputusan bahawa Presiden tidak menyalahguna kusa dalam hubungan seks. Maka Bill Clinton bebas, kerana hubungan atau perbuatan seks suka sama suka.
Sang Kelembai.
Subang Jaya/USJ 2
Jun 19, 2019

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan mestilah selari dengan isu yang di wacanakan, sebarang ulasan yang tidak sewajarnya dalam isu tidak akan disiarkan atau dipadamkan kemudian

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.