Rabu, 12 Jun 2019

Perlu atau tidak Dr Mahathir Mohamed meletakkan jawatan mengambil tanggungjawab dalam isu skandal Menteri dalam kabinetnya seorang pengamal gay dan LGBT.


1. Cuba anda baca kronologi bagaimana saya menulis isu senggama seorang gay dengan seorang Jemaah Menteri Kabinet Dr Mahathir Mohamad. Saya mulakan dengan mendahului mencari subjek pasangan yang 'man in action' dalam video 1 minit 35 saat itu.
2. Dalam berapa minit sahaja. saya telah menerima maklumat lengkap. Dan dengan berani saya menaikan photonya. Kemungkinan saya akan hadapi kes saman peribadi semuanya ada. Akhirnya terjawab. Suspek sendiri mengaku akan melakukan perkara senggama gay itu. Tidak ada ikhtiar saya membantu kawan saya itu yang juga seorang Menteri. Jika beliau difitnah.
3. Tetapi keadaan bersedih apa yang berlaku. Saya ketawa juga membaca jawapan siasatan yang menamakan pasukan cybernya RF8 yang memberikan tindak balas konunnya itu adalah video edit.
4.Sebagai seorang yang pernah dikhususkan dalam soal penyelidikan keselamatan diluar negara, saya hanya tergelak membaca jawapan mengatakan itu fitnah. Kerana perancangan pengeluaran video ada pengarahnya dan penulis skripnya. jika dikatakan edit, ada kemungkinan tetapi suara bagaimana pula? dan juga screen shot whatsap?.
5.Apa pun medus operandinya sama dengan pendedahan video Presiden PKR dengan seorang pelacur dahulu.. Teknoloji tinggi yang dipasang berdampingan dengan Television. Maknanya ada dua perkara kemungkinan berlaku.. Satu dipasang oleh suspek sendiri yang juga pelaku video itu, atau satu 'operasi burung dalam sangkar'. Lain daripada itu tidak ada.
6. Sekarang siapa yang terpalit 'malunya bossku' Bila satu dunia mengetahui bahawa Dr Mahathir Mohemad seorang penyokong gay dengan memberikan tempat kepada seorang yang mengamalkan budaya sex songsang. yang mana anak adalah seorang pejuang LGBT.
7. Dr Mahathir Mohamad kena memikirkan sama ada perlu meletakkan jawatan Perdana Menteri sebagai seorang yang bertanggungjawab atau membubarkan Parlimen secepat mungkin. Itu sahaja pilihan yang ada.
8. Maka terjawablah apa yang dikatakan oleh Fadhil Noor.. Dr Mahathir Mohamad akan menyaksikan kerosakan yang dilakukannya.
9. Peristiwa berlaku pada Mei 11, 2019. Hari itu bulan ramadhan dan juga ulang tahun UMNO. Dan video itu tersibar juga pada 11 haribulan, cukup sebulan dari tarikh berlakunya bukan sahaja sejarah hitam kepada seorang Menteri tetapi kepada Malaysia..
10. Untuk kedua kalinya Malaysia dengan Perdana Menteri yang sama menghadapi Jemaah Menterinya seorang gay dan mengamalkan sex songsang. Kini adakah beliau akan melakukan perkara yang sama? Memecat Menterinya atau beliau memecat dirinya sendiri.
11. Sama-sama kita melihat perkembangannya.
Bandar Sri Permaisuri.
Jun 12, 2019

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ulasan mestilah selari dengan isu yang di wacanakan, sebarang ulasan yang tidak sewajarnya dalam isu tidak akan disiarkan atau dipadamkan kemudian

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.